31 mars tisdag

Idag var det sista dagen på den här kursen. På morgonen förberedde vi oss inför den stora vernissagen. Mycket spring blev det fram och tillbaka in i salarna. Fixa och dona! Jag hängde upp mina foton i taket och förberedde cd-spelaren till min låt som alla skulle få höra just idag.! Sedan fick vi gå omkring till olika salar och titta på allas konstverk + andra roliga saker som folk hade skapat under KU-arbetet. Vilket jobb alltså! Vad fint alla hade gjort och på bara 2 veckor dessutom! Jag är verkligen imponerad.

Seminariet gick jättebra på e.m. Min grupp fick höra ytterligare en gång till på min låt! Berättade även om våra arbeten och sedan skulle vi recensera varandras arbeten.

Min handledare berömde mig och sa att jag hade gjort ett jättebra arbete! Vad glaaaad jag blev!!!!!! Hon tyckte även att texten i mitt arbete var helt prickfritt och i och med detta fick jag inga kompletteringar!!!!!!!!

Kursen kunde inte ha slutat på något bättre sätt än såhär!!

 Åkte hem och sen gick direkt på föräldrarmöte på Alice dagis

Vilken dag


Här ser ni lite av min lilla fotoutställning om " Jag kan jag"
Så här såg det ut. Här kunde man också lyssna på min
låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0